Vriendschap

Geplaatst op: 7 november 2011 door schrijfbloq in Dichtsels, Thema: Relaties

Je bent mijn hele leven bij me

kent mijn hoogtepunten

maar ook mijn dalen heb je mee beleeft

soms haatte ik je

doch even zo goed had ik je lief

waar ik ook ging

daar was jij

verstoppen had geen zin

want je wist zonder zoeken waar ik was

dat je nog lang bij me blijft is zeker

ik ben met jouw een vriendschap aangegaan

voor mijn hele leven

lief lichaam

daarom zal ik je vertroetelen

koesteren en verwarmen

een lang en gelukkig leven zal dat niet garanderen

maar het valt te proberen.

Dit is een bijdrage van gastschrijver Elisabeth van der Ark

reacties
  1. barbara zegt:

    Helemaal jij en het grappige is dat ik ooit zo’n gedicht wilde maken maar het lukte me niet. Dat zegt dan weer wat over mij…..

Geef een reactie

