Morgen als ik langskom

Geplaatst op: 2 oktober 2010 door Carolien Geurtsen in Dichtsels

Carolien Geurtsen

Als ik groot ben zal ik
als ik rood ben
niet vergeten
dat jij bij ons zou komen
en dat ik heb gewacht
die hele lange nacht
die 14 weken duurde

Mijn stuur kapot
het wiel de sloot in
ik was verloren
en heb mijzelf niet teruggevonden
tot de dekens mij wakker prikten
en de lege plek in het bed
uitbarste in een huilbui

Ik had hier nog wel willen zijn
maar hij niet
en waar twee vechten
is er geen geduld

reacties
  1. Warvis zegt:

    Pijnlijk (en) mooi.
    Weer zwaar onder de indruk.

    “We want more…”

  2. Warvis, Warvis, you fascinate me.

    Thank you Thank you!

    There is more and you will get it!

    xx

  3. Het verdriet is voelbaar ….. en daarom goed geschreven dus….

  4. Dank Frank voor een compliment waar ik niet mee bezig was toen ik het schreef. ~> Me toendertijd (1998) totaal niet bezig hield met ‘goed geschreven ‘. En mooi om deze echo terug te horen. Dat is de meerwaarde denkelijk bovenop het schrijven ‘alleen’.

  5. […] Geurtsen Voor het eerst gepubliceerd op Schrijfbloq 2 oktober 2010 Share this: Category : Voet bij stuk facebook Twitter del.icio.us […]

Geef een reactie

