Feuilleton: een nieuw thema (slot)

Geplaatst op: 27 augustus 2010 door Lucas Bezembinder in Feuilleton
Tags:

Jutte las haar blaadje nog eens door om te kijken welke woorden ze fout had geschreven.

naam: Jutte

Ik schrijf mijn werkstuk over: de Wupievogel

Omdat: groen mijn lievelings kleur is en een wupie is ooranje en dat lijkt op groen en een wupie vogel is mooi.

Dit weet ik al over: de Wupie vogel

Dat hij oranje is en dat hij kan vliegen en dat hij 810 kielomeeter hoog kan vliegen en hij kan heel goet hooren met zijn voelsprieten en hij is heel leker zacht en hij heeft heele plate voete sonder naagels en ze heben boletjes op hun voelsprieten.

Dit wil ik nog weten:

1 ov ze naar de W.C. gaan

2 ov ze vrientjes kunen maaken met andere dieren

3 ov ze een mont heben

Zo ga ik het antwoord zoeken:

0 informatie zoeken in een boek 0 informatie zoeken op internet

0 naar de bibliotheek gaan          x vragen aan: mij

0 iets anders………………

Dit wordt de titel: de wupievogel

In het handschrift van juf Edith stond daar in gouden letters nog onder:

Ik ben benieuwd !

reacties
  1. itsanoushka zegt:

    Ik heb erg genoten van je feuillton. Met een glimlach gelezen!
    groetjes Anoushka

  2. itsanoushka zegt:

    Herkenbaar? De vogel niet direct😉 misschien wel het anders zijn of willen doen, maar vond het vooral leuk beschreven al die verschillende karakters.

Geef een reactie

